Googler

Diary n Design =]

Sunday, February 21, 2010

Hurm..lama x updte blog kesayangan n tercinta nie..hehehe..dlm seminggu nie mmg membosan kn..cuz suma dak2 umh aku blek umh masing2..ye lh kn,cuti CNY..huhu..start hri ahad 2 aku p lepak tmpat abng aku..pastu esk nya pecai ambil aku pagi2 kul 4 am..cuz dia bosan..ayoOo..hari selasa, aku duk umh sorg2..tunggu pecai yg xdtg2 untuk tman aku kt umh sorng2..tunggu pnya tnggu dia xdtg smpai hari khamis..n hari khamis 2 member aku man ambil aku p lepak kt umhnya sampai arini..so aku x lh kesorngn kt umh 2..hehehe..di ikutkn crita..cheee..strt ari selasa sampai khamis 2,aku bt design yg mmg membanggakn aku slama ini..hahaha..padahal dh bnyak dh bnda yg membanggakn aku nie...hehehe..(poyo)..hurm kt bwh nie lh design typo aku..mmg time nie aku dh bosan gila,xtau nk wat apa..so nie je lh keja aku time aku bosan..hehehe..




Aqsyam Design 2010..=]




nie design jambu sikit...hahaha =p



nie plak saje2..hehe..cuz aku ambil kos art n design..jd aku wat lh nie..sbb aku minat design2 nie..hehe..


2 je lh aku nk post wat masa nie..xtau ape lg nk di taip..hehehe..

0 comments:

Komen2 lh k..