Googler

Bermulanya Blogku..

Saturday, June 27, 2009

nie 1st vector aku kira yg terbaek lh konon||Isnin, Disember 22, 2008, 5:11:16 PM

Hye.. nie kira my first post lh kt blog aku nie.. hahaha..ye lh kn.. biasa nya aku just tgk mmbr aku je yg bt blog,post2 blog...ntah pa2 nth yg diorg letak aku pn xtau..aku suka gak lh baca blog diorg... time 2 xde perasaan pon nk bt blog nie..tapi bla agak slalu gak lh aku baca blog diorg 2..tiba2 hati ku yg xda prasaan ini trus nk tercetus ilham nk bt..eh mksd nya 2 ada hati gaklh nk bt..hahaha...ye ke?..ntah!..biasalh kn manusia slalu ingin mencuba..wahaha...mcm aku nie..manusia gak.. ehehe...
okokok...dh lh 2.. hehehe..hurm..nk tau sbb apa aku nk bt blog gk?..ala..bt2 nk tau je lh ea..hehehe...sbb aku nie bnyk masalh n trouble serta dugaan yg muncul dalam hdup ku ini..wuwuwuu =[..manusia kn..human being..xkn lari dr suma 2..hehehe..bla dh bnyak msalah..tak tau nk luahkn ngan sapa2..so the best thing yg ble bt aku lupakn suma 2 adalh tulis kt kertas..ha! time 2 aku tgk kt magzne lh..magzne 2 ckp,klu ada msalh ke ape..tulis kt kertas..gerenti dpt relest tention 2..hahaha..btul gak lh.. tp skg dh moden bai..hahaha..so aku try kt blog..aku x lh harapkn kamu suma baca..tp bla dh aku tulis apa yg patut aku bt...hlanglh suma 2..hehehe...biar pn skjap ja hlang..
xculy apa yg aku nmpak ngan org yg buat blog nie ada yg luahkn perasaan,ada yg utarakn pendapat,ada yg bt saja2 & ada yg bt macam diary,apa yg berlaku hari ini dan semalam akan diorg bt..wuw..patut ke bt 2 sume ea?..argk!!..lantak lh..dh blog aku..suke hati lh nk bt pe kn..hahaha..ok lh 2..


ok skg nie aku nk bg tau lh serba sedikit ttg aku nie...

nama aku yg sebenar2 nya adlh HADNEDTSAR AQSYAM BIN HAKIM...just call AHCAHRM ja lh k..wekeke..hurm..rmai org ckp nma aku nie unique..hehehe..ya ka?..nama 2 my dady yg bg..sebab die suka tgk filem dulu2..eh kjap2..apa sal ada selit dialog citer Putri nie...hahaha..tibe2 plak...ok umo aku skg 20 (09)..aku lahir pada thun ular (mengikut tahun2 cina lh) |22/April/1989| ..aku nie Sabahan..lahir kat Hospital Besar Tawau..


aku nie kn,org yg suka selesaikn masalh org,eventhough my problems blm seleai..huhuw..aku nie agak love 2 be loved gak lh..hehehe..aku nie akan cepat suka ngan seseorg 2 klu dia terlalu baik kt aku..ngehehe..=] aku ska pnting kn org dulu,bru pntingkn dri ku nie.. eventhough some people said that kita msti pntingkan diri kta dlu bru org lain..hohoho..aku nie suka berterus terang..but sometimes 2 tu aku sangat tegas..hahaha..kdng2 je..aku mmg pemaaf..wlupn bnda 2 menyakitkn hati aku smpai nk bunuh je org 2..tp aku nie mrh kejap je..esok2 hling lh kemarahan aku nie..xtau lh npe...baik hati sngat kot..wakakaka... aku suka hidup dalam suasana kehidupan yang terbaik.. aku sangat suka mengendalikan manusia.. Aku melihat manusia secara objektif. ...hurm ada lg..kdng2 aku nie sgt aktif dan dinamik...easy sngat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal...huhu.. Sgt menarik dan pandai manjakan diri (mksud aku yg “menarik” 2 adlh hensem..haha..bngga diri plak).....aku ibaratkn hidup aku mcm game..bla 1 dh selesai..masuk ke pringkat sterusnya,dan akn dtglh lg ujian strusnya.. Punya daya mental yg sangat kuat..Suka diberi perhatian..Aku nie diplomatik (pandai memujuk lh mksd ny 2 )..Aku mmg sgt berani dan tiada perasaan takut(tp kdng2 takut gak..hehehe). Suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah..cheee...hehehe..Aku nie mmg pemalu gila2..tp ngan mmbr xlh..aku malu ngan org yg 1st time aku jmpe..sepatah haram pn mulut aku xkn berkata2..heheehe.. Emosi ku nie mmg cpt gila terusik.. but i always control my emotion. Ha..aku nie cendrung sangat bersifat dendam (tp dlm hati ja lh).. Agresif, kelam kabut sngt klu nk membuat keputusan.. Daya ingatan ku nie kira kuat gak lh..sbb xslalu makan semut..hahaha..eh btul lh..org dulu2 ckp..sapa mkn semut dia akan cpt lupa..jg nyanyok kjap..hahaha... Gerak hati ku mmg sangat kuat. Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan org lain..aku nie mmg cemburu dan mmg terlalu cemburu..tp cmburu tndanya syg..so sapa2 yg nk aku..try bt aku cmburu..jd aku syg kamu...wahehehe...
ok..aku nie lebih sayang ngan membr aku..berbanding ngan cewek(awek) aku sndiri..sbb klu ngan mmbr,aku bebas n freedom skit..hehehe...tp klu ngan cewek aku..aku rasa mcm terkongkong ckit..ini xble,itu xble..susah bnget sih..thats y aku hepy gila klu ngan membr2..tp aku pn hepy gak klu ngan awek aku..sbb dia ja org yg prihatin,sayang,chinta,love,suka,awasi n ape2 je lh...hehehe..tp aku nie single the mingle lg lorh..hahaha..ok lh..ckup lh 2 aku bg maklumat ttg aku..so mnatau ada yg nk knal ngan aku ke kn..hehehe...jd xpyh lh susah2 tnya mmbr aku yg aku nie jenis yg mcm mna,sfat aku mcm mna,prangai aku mcm mna...hahaha..mcm je ade yg nk knal ngan aku..xmalu2..

ok..thats all lh k..hehehe...

0 comments:

Komen2 lh k..